Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Doggett

  • arwen

    Hee! Ben gewoon even benieuwd. Wat vinden jullie van Doggett (Robert Patrick) en dat DD uit de X-files is? Ik vind Doggett niet verkeerd, maar hij kan Mulder nooooit(!) vervangen.

  • TB

    Nope…….there's only one MULDER and he's gone………

    :-(

    tb

  • scully

    ik vind Dogget wel oke maar zonder Mulder is het toch een stuk minder interessant

  • scully

    ik vind het stom dat er nu dogget is,

    want hij moet met zijn veel lelijkere kop

    niet denken dat ie ooit mulders plaats

    in de serie kan vervangen.

    mulder is weg, en het interessante

    aan de serie bijna ook…

    het is nog net scully die het nog leuk houd.TB schreef:

    >

    > Nope…….there's only one MULDER and he's gone………

    >

    > :-(

    >

    > tb

  • merlijn

    waaaar is mulder gebleven? woon in belgie en heb wat afleveringen gemist blijkbaar…

  • Freaky

    mulder is ontvoerd en komt halverwege seizoen 8 weer terug in de aflevering per manum erg goede aflevering by the way.

    Seizoen 8 is het laatste seizoen van DD.

    Dogget doet zijn best maar nee zonder mulder is de serie niet meer wat het geweest is.

    De kracht van Mulder en Scully is weg.

  • Sanne

    Jaja, het wordt uitgekauwd enz. Ze moeten er maar mee stoppen. Of Mulder moet terug. Iig moet die Dogget weg. Hij doet zijn best maar nee, hij haalt het niet. Mulder is niet te vervangen. Misschien moeten de x-files maar de avonturen van Dana Scully worden.

  • ¤¤Rd¤¤

    Mulder heeft anders wel in een sexserie gespeeld!

  • merlijn

    Bedoel je The Red Shoe Diaries? Niet echt sex te noemen. En wat dan nog, issie daarom minder leuk?