Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Mulder uit de X-Files

  • Richard M.

    Hallo iedereen,

    Sinds een paar weken volg ik weer The X-Files. Vroeger was ik ook groot fan, maar ik had het om verschillende redenen ineens gehad. Ik vond het meest irritante dat je nooit een stap verder kwam in de serie. Had je een antwoord, dan had je gelijk weer een nieuw raadsel. Maar toch heeft het me weer kunnen boeien.

    Alleen is Mulder weg. Dat was voor mij even vreemd. Hoe zit het? Hij komt terug zag ik in de ep.guide. van de off. site, maar waarom is hij er een tijdje uit. Robert Patrick is geen verkeerde “vervanger”. Goeie rollen gespeeld in o.a. Terminator 2 en The Outer Limits. Wat was de reden voor z'n vertrek?

    Gr,

    Richard

  • robin

    Ja, dat wil ik ook wel eens weten, keek net op de officiele x-site en daar werd hij niet eens meer genoemd, ook bij de officiele fotosessie zattie niet… Hij komt toch wel echt terug hé?

  • arwen

    Mulder speelt in een paar afleveringen in seizoen 8 nog mee. In seizoen 9 doet hij niet meer mee. Ik vind het héééééél jammer! Maar er komt waarschijnlijk na seizoen 9 nog wel een X-Files film, waarin hij wel meespeelt.

  • Sanne

    Mulder is ontvoerd door aliens, daarom is hij er niet meer. Irl had DD er geen zin meer in. Mensen zien je ook niet meer voor degene die je bent maar voor degene die je speelt. Ik zou er ns zoveel jaar ook zat van hebben.

    Groets, Sanne

  • Dave

    In de allerlaatste aflevering (das season 9) komt hij 1 keer terug en krijg je gelijk antwoord op alle vragen