Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

The Lone Gunmen Spin-Off

  • Webmaster

    Wisten jullie dat aankomende zondag de “pilot” van The Lone Gunmen in amerika wordt uitgezonden??

    Mijn vraag is: Zouden jullie deze serie leuk vinden???

    Doei

  • Little Flame

    Ik denk het niet ik vind die karakters al niet leuk in The X-files dusssssssssss…

    doeg!

  • MinÐVision

    Ik zou t wel leuk vinden hoor!

    Alles wat met de x-files te maken heeft is welkom toch?!

    greetzzz..

  • Sognia

    Ik heb het gezien en ik moet zeggen NEE, ik vond het oersaai!

  • Peter Jansma

    Mag ik vragen waar je het gezien hebt?

    Ik ben namelijk toch wel een voorstander van de Lone Gunmen als ze al in de X-files komen, laat staan een eigen serie!

    ik neem aan dat het neit in nederland te zien is voorlopig.

    Heb jij anders misschien een versie van het internet afgehaald ofzo?

    Groetjes Peter

  • jurrien brouwer

    ik ben altijden aan het wachten…wanneer komt lone gunmen op regio 2 dvd…tja hoelang nog…tegekke serie

  • Peter

    Hallo Jurrien,

    De Lone Gunmen is op regio 2 in de UK verschenen. Deze heeft waarschijnlijk geen Nederlandse ondertiteling.

    Helaas is hier geen Nederlandse uitvoering van, dus heb ik een import versie gekocht.

    Groeten Peter

  • johan

    Ook anno 2011 is er nog geen Nederlandse uitgave van.

    Een leuke serie; meestal kende de X Files serieuze en humoristische afleveringen naast elkaar. In het 8e seizoen van The X Files is dit opgedeeld in twee series. Alle luchtige elementen verhuisden naar een eigen spin off serie, die helaas maar een enkel seizoen duurde. The Lone Gunmen is een aanrader voor de X Files fans die ook de humoristische afleveringen kunnen waarderen.