Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

NL x-philes???

  • langly1121

    owkay….ik ben nr. 4. :-)

    Maar daar gaat 't niet om. Nog meer Nederlandse X-Files freaks onder jullie? Laat wat van jullie horen, zou ik zeggen…

    Adios.

    “Mr. Mulder, they've been here for a long, long time….”

    - Deep Throat

  • Webmaster

    Er zijn genoeg Nederlands X-Philers te vinden.

    Kijk daarvoor eens op http://www.xfilesfan.net

    Doei

  • René

    Ik was altijd een die-hard fan van de serie, maar dit is sinds het vorige seizoen van de serie (uitgezonden door Veronica) wat afgenomen… ik krijg het gevoel dat de verhaallijn te veel uitbuiten kortom ze gaan mij soms te ver. Ik kijk sinds kort de nieuwe afleveringen weer en vind ze nog wel leuk maar om nou te zeggen dat ik weer ‘verslaaft’ ben geworden: NEE

    Met vriendelijke groet,

    René

  • Robin

    ik weet precies wat je bedoelt. Ze gaan meer over twee verhaal-lijnen. De een gaat over de ontvoering van zijn zus en de complot-theorie en de andere verhalen gaan over paranormale verschijnselen. Wat ik niet erg interessant vind. Ik volg alleen nog maar de film serie die op videoband uitkomt.

  • "Saartje"

    HoiHoi!

    Ik ben een tijdje grote fan geweest,ik heb videobanden vol afleveringen, maar ik vind het ook wat minder worden. De aflevering van afgelopen donderdag vond ik wel harstikke leuk.

    Zoals jullie al zeggen is de verhaallijn wat minder. Ik vind die afleveringen waarin 1 ding centraal staat en wat ook maar 1 aflevering duurt veel leuker.

    Doei!

  • Little Flame

    Hoi!

    Ik ben nogsteeds grote fan van The X-files hoor! Maar ik vind net als Saartje de afleveringen die over 1 ding gaan leuker. Dat is wat makkelijker te volgen. Ik kijk eigenlijk ook omdat ik het leuk vind om te zien hoe Mulder en Scully met elkaar omgaan. Dat is gewoon heel apart. Ik ben er nogsteeds aan verslaafd en vind het dus jammer dat er maar weinig info en plaatjes van The X-files in de bladen staan! Daar klaag ik al heel lang over!

    Doeg!

  • MinÐVision

    'k ben het helemaal met je eens Little Flame..!

    'k hoef niks meer te zeggen!

  • ~~

    

  • Maggie

    Er valt inderdaad niks meer aan toe te voegen. Ik ben al ruim 7 jaren een xfilesfan, maar de kwaliteit begint een beetje betreurend te worden. Vooral nu Mulder er in (amerika) half uit is, en is seizoen 9 helemaal niet meer zal komen opdagen.

    En de losse afleveringen zijn inderdaad gewoon beter. Ze hadden gewoon moeten doen wat ze zeiden. Na het 5e seizoen, overstappen op een speelfilm (bioscoop)serie vergelijkbaar met Star Trek

  • trust me

    Ik vind 't nog wel leuk, maar minder als eerst. Ik denk dat als Mulder eruit gaat er helemaal niks meer aan is. Net wat Maggie zegt tis gewoon leuk om te zien hoe hun met elkaar omgaan!